لاغری با لیپوماتیک

درباره لاغری با لیپوماتیک بیشتر بدانید

لاغری با لیپوماتیک یکی از روش های معجزه آسا و مدرن در زمینه تناسب اندام می باشد که به افراد کمک می کند در سریعترین زمان ممکن به اندام ایده آل خود دست پیدا کنند. این جراحی برای افرادی که از شکم های بزرگ و پاهای حجیم خود رنج می برند می‌تواند مناسب باشد به طوری که تنها در طول یک جلسه میزان قابل توجهی از چربی های بدن شما به روش لاغری مدرن یا لیپوماتیک کاسته خواهد شد.

لاغری با لیپوماتیک

لاغری با لیپوماتیک روشی نوین برای رسیدن به وزن دلخواه می‌باشد که بسیار کارآمد و راحت بوده است. توجه داشته باشید لاغری با لیپوماتیک برای افرادی توصیه می شود که به راحتی نمی توانند چربی های خود را از بین ببرند و حتی با ورزش یا رژیم های سخت هم نمی توانند از شر این چربی های انباشته خلاص شوند، و به طور کلی اگر می توانید به راحتی وزن کم کنید بهتر است اقدام به این جراحی نکنید.

لاغری با لیپوماتیک چگونه است
لاغری با لیپوماتیک چگونه است

به طور حتم با تراشیدن چربیها با جراحی لیپوماتیک فرد می‌تواند به راحتی تناسب اندام خود را به دست آورد. لاغری با لیپوماتیک یک روش جراحی زیبایی بوده که امروزه افراد برای پیکر تراشی و یا از بین بردن موضعی بافت چربی در نواحی شکم و پهلو و یا دیگر اجزا از آن استفاده می کنند.

توجه داشته باشید این روش کم عارضه بوده و به هیچ عنوان آسیب به بافتهای مجاور وارد نمی کند. مهمترین مراجعه کنندگان برای جراحی لیپوماتیک افرادی هستند که پس از کاهش وزن می‌خواهند چربیهای قسمت هایی همچون بازو، پهلو و غبغب را از بین ببرند.

مزایای لاغری با لیپوماتیک

از جمله مهمترین مزایا و ویژگیهای لاغری با لیپوماتیک سریع و کارآمد بودن آن می باشد. از طرفی همانطور که گفته شد لاغری با لیپوماتیک به صورتی است که به دیگر اعضای بدن آسیبی نمی رسد و بسیار کم عارضه است.

در این روش همه سلول های چربی انباشته شده با آرایش کامل فیزیک خرد شده که این تخریب به وسیله میله فلزی انجام می پذیرد. از جمله مهمترین مزایای دیگر این روش لاغری مدرن بدون درد بودن آن، کوتاه بودن دوره نقاهت، کم بودن کبودی بعد از عمل، زیبا شدن پوست، نیاز نبودن به بستری، انجام عمل بدون برش و بخیه و کوتاه بودن مدت زمان عمل اشاره کرد.

مواردی که قبل از لیپوماتیک باید رعایت شود

با توجه به آنچه در مورد مزایای لاغری با لیپوماتیک بیان شد شاید شما هم دوست دارید با این روش کارآمد سریع تر به وزن ایده آل خود و اندام مناسب برسید؛ اما لازم است بدانید که قبل از عمل لیپوماتیک باید نکاتی را رعایت کرد که مهمترین آنها کنترل دیابت و تنظیم پایین یا بالا بودن دیابت، عدم ابتلا به فشار خون، عدم سابقه بیماری قلبی عروقی، گزارش عمل های قبلی به پزشک و اطلاع از مسابقه جراحی شکم یا پهلو در گذشته می باشد.

همچنین قبل از جراحی لیپوماتیک باید برای کم خونی و فشار خون آزمایش خون داده و کلیه کبد شما بررسی شود و تست انعقاد خون و تست هپاتیت و سایر بیماری‌ها را بدهید و جهت عدم بارداری نیز آزمایش داده و پس از پر کردن فرم رضایت نامه جراح می‌تواند اقدام به عمل لیپوماتیک بر روی شما نماید.

لاغری با لیپوماتیک
لاغری با لیپوماتیک

عوارض لاغری با لیپوماتیک

بسیاری از افراد قبل از اقدام به لاغری با لیپوماتیک به دنبال شناخت و اطلاع از عوارض این جراحی هستند. توجه داشته باشید همانطور که بیان شد این نوع جراحی بسیار کم عارضه بوده اما به طور کلی می توان گفت ممکن است عوارضی بسیار سطحی و قابل جبران برای شما در پی داشته باشد که مهمترین این عوامل خارش یا سوزش شدید در صورت حساسیت به لیدوکایین می باشد .

یا ممکن است خونریزی یا کبودی شما کمی زیاد باشد، همچنین اگر در یک کلینیک غیربهداشتی جراحی لیپوماتیک بر روی شما انجام شود بروز عفونت در محل جراحی به وجود خواهد آمد. با این وجود لازم است حتما به جراح متخصص و باتجربه برای عمل لاغری با لیپوماتیک در بهترین کلینیک زیبایی مراجعه کنید.

برای دریافت نوبت از آقای دکتر مسعود سمیعی با شماره‌ی 02126247569 تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده‌ی نمونه کارها و مطالب آموزشی زیبایی، صفحه‌ی اینستاگرام دکتر سمیعی را دنبال کنید.