هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402

هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402

هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402

هایفوتراپی یکی از جدیدترین و بروزترین روش‌‌های  جوانسازی پوست است که به دلیل غیرتهاجمی بودن این روزها خیلی مورد توجه قرار گرفته است. این روش با بازسازی و تحریک پوست موجب کلاژن سازی و جوانسازی آن‌‌ می‌شود. یکی از مهم‌ترین مسائل در مورد هایفوتراپی هزینه آن است. اگر‌‌ می‌خواهید در مورد هزینه هایفوتراپی صورت اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد‌‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی HIFU یکی از رایج‌ترین روش‌‌های رفع چین وچروک پوست و جوانسازی آن است. در این متد از امواج فراصوت جهت رفع مشکلات پوستی استفاده‌‌ می‌شود. به این ترتیب که دستگاه هایفوتراپی امواج را به لایه‌‌های  پوست‌‌ می‌تاباند و انتقال گرما به سلول‌‌های  مورد نظر موجب ترمیم آن‌ها‌‌ می‌شود. در نتیجه پوست تحریک به کلاژن سازی شده و جوانسازی پوست اتفاق‌‌ می‌افتد.

 این روش به صورت کاملا غیر تهاجمی انجام‌‌ می‌شود و روی لایه‌‌های  میانی و عمیق پوست کار کرده و موجب کلاژن سازی و تحریک پوست‌‌ می‌گردد. این روش کاملا بدون درد، بدون عوارض و خیلی سریع است و‌‌ می‌تواند انتخابی ایده آل برای افرادی باشد که به زیباسازی پوست خود توجه‌‌ می‌کنند.

کاربرد هایفوتراپی در زیبایی

در فرآیند هایفوتراپی پوست بدن و صورت تحت تاثیر امواج مافوق صورت قرار گرفته و با متمرکز نمودن سلول‌‌های  پوست در یک منطقه موجب لیفت و جوان سازی آن‌‌ می‌شوند. از محبوب‌ترین هایفوتراپی‌ها‌‌ می‌توان به هایفوتراپی صورت اشاره نمود. البته این روش برای سایر نقاط بدن و صورت نیز کاربرد دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره‌‌ می‌کنیم.

  • لیفت شکم و پهلوها
  • درمان منافذ باز پوست
  • لاغری موضعی صورت و بدن
  • رفع خط خنده و خط اخم
  • لیفت گونه، چانه، غبغب و غیره

هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402 هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402 هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402 هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402

عوامل موثر بر هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد و در شرایط مختلف متفاوت است. اما به طور کلی این روی جوانسازی نسبت به سایر روش‌ها کم هزینه‌تر است و‌‌ می‌تواند انتخاب عالی برای زیباجویان باشد. از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت هایفوتراپی‌‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

·        تعرفه کلینیک

یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده هزینه هایفوتراپی تعرفه کلینیک است. معمولا تعرفه‌‌های کلینیک با توجه به موقعیت جغرافیایی آن مشخص‌‌ می‌شود. به عنوان مثال هزینه کلینیک‌‌های زیبایی در تهران در مقایسه با سایر نقاط ایران کمی بیشتر است.

·        دستگاه‌‌های  مورد استفاده

دستگاه‌‌های هایفوتراپی انواع و برندهای مختلفی دارند. کلینیک‌هایی که مجهز به بهترین دستگاه‌‌های  هایفوتراپی هستند هزینه بالاتری دارند. با استفاده از دستگاه‌‌های استاندارد و معتبر هایفوتراپی‌‌ می‌توان به نتایج قابل قبولی دست یافت. بنابراین ضمن توجه به قیمت هایفوتراپی باید سعی کنید کلینیکی را انتخاب نمایید که دارای دستگاه‌‌های  بروز و پیشرفته باشد. کلینیک‌‌های غیر معتبر که از دستگاه‌‌های نامناسبی استفاده‌‌ می‌کنند تعرفه پایین‌تری دارند اما بیماران نمی‌توانند به نتایج مطلوبی دست یابند.

هایفوتراپی غبغب
هایفوتراپی غبغب

·        وزن و سن فرد

علاوه بر موارد ذکر شده وزن و سن فرد نیز نقش مهمی در تعیین هزینه هایفوتراپی صورت و بدن دارد. افرادی که سن بالاتری دارند قطعا دارای چین و چروک بیشتری بر روی پوست خود هستند. ازاین‌رو هایفوتراپی آن‌ها به تلاش و زمان بیشتری نیاز دارد. همچنین افراد سنگین ورن و چاق نیز به دلیل چربی زیر پوستی که در نقاط شکم، صورت و غبغب دارند پروسه درمانی طولانی‌تری خواهند داشت و هزینه هایفوتراپی آن‌ها نسبت به یک فرد لاغر خیلی بیشتر است.

هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402 هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402 هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402 هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402

·        ناحیه تحت درمان

این روش برای جوانسازی و لیفت پوست بخش‌‌های  مختلفی از بدن مثل صورت، گردن، غبغب، شکم و دور چشم مورد استفاده قرار‌‌ می‌گیرد. هزینه هایفوتراپی هر یک از این نواحی متفاوت است. به عنوان مثال هزینه هایفوتراپی شکم و غبغب یکسان نیست.

تمامی موارد ذکر شده و برخی مسائل دیگر در تعیین قیمت نهایی هایفوتراپی صفرتا صد نقش دارند. البته معمولا بیشتر افرادی که برای جوانسازی به این روش مراجعه‌‌ می‌کنند نیازی به هایفوکامل نخواهند داشت و تنها بخش‌هایی از پوستشان به لیفت نیاز دارد. ازاین‌رو هزینه هایفوتراپی برای آن‌ها کاهش‌‌ می‌یابد.

هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402

هزینه هایفو صورت با توجه به نظر پزشک معالج به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل‌‌ می‌توان به ضخامت لایه‌‌های  چربی، نوع پوست، شدت چین وچروک، تعداد جلسات درمانی، میزان افتادگی پوست، تجهیزات و امکانات کلینیک، دستمزد پزشک معالج اشاره نمود. هایفوتراپی نسبت به سایر روش‌‌های  لیفت صورت دارای تاثیرگذاری چندین برابری است و قیمت مناسب‌تری دارد.

[random-posts

میزان هزینه هایفو صورت بر اساس شهر محل سکونت شما متفاوت است. لازم است که اشاره کنیم در شهرستان‌ها به دلیل کم بودن تعداد بیماران و همچنین جدید نبودن دستگاه‌ها معمولا هایفو دارای هزینه‌‌های  کمتری است. البته هزینه دقیق و نهایی این روش جوانسازی پوست پس از انجام معاینات دقیق توسط پزشک اعام‌‌ می‌شود.

هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402 هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402 هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402 هزینه هایفوتراپی صورت در سال 1402

قطعا هیچ ارزانی بدون دلیل نخواهد بود، از این رو پیشنهاد‌‌ می‌کنیم که حتما یک کلینیک زیبایی معتبر را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هایفو حتما توسط پزشک متخصص انجام شود و تکنسین‌ها و افرد غربیه آن را انجام ندهند تا به بهترین نتایج دست یابید

تعداد جلسات هایفوتراپی

اکنون که با هزینه هایفوتراپی و عوامل موثر بر قیمت آن آشنا شده‌اید‌‌ می‌توانیم در مورد تاثیر تعداد جلسات این روش درمانی بر هزینه آن صحبت کنیم. تعداد جلسات هایفوتراپی نیز‌‌ می‌تواند به صورت مستقیم بر قیمت نهایی اثر بگذارد. در برخی مواقع فرد مراجعه کننده تنها با یک الی دو جلسه‌‌ می‌تواند به نتیجه دلخواه دست یابد و سال‌ها از مزایای آن بهره مند شود.

هایفوتراپی
هایفوتراپی

بنابراین‌‌ می‌توان گفت هزینه جلسات هایفو با توجه به ماندگاری که دارند خیلی مقرون به صرفه خواهد بود. تعداد جلسات هایفوتراپی توسط پزشک متخصص و با توجه وضعیت پوست ناحیه تحت درمان، سن و شرایط بدنی بیمار مشخص‌‌ می‌شود.

چه افرادی گزینه مناسبی برای هایفوتراپی نیستند؟

  • بانوان باردار و شیرده
  • افرادی که دارای ابزارهای الکتریکی کاشته شده هستند
  • افرادی که تزریق فیلر،ژل و بوتاکس انجام داده اند و هنوز دو هفته از آن نگذشته است.

خدمات دکتر سمیعی

هزینه هایفوتراپی پوست نسبت به سایر روش‌ها

هزینه هایفوتراپی و جوانسازی پوست نسبت به سایر روش‌ها خیلی کمتر است. زیرا این عمل به جلسات درمانی کمتری نیاز دارد. این در حالی است که دیگر روش‌‌های  جوانسازی دارای پروسه درمانی طولانی تر و هزینه خیلی بالاتری است. بنابراین هایفوتراپی با توجه به هزینه پایین، جلسات درمانی کوتاه و کیفیت و ماندگاری که دارد‌‌ می‌تواند یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی و از بین بردن چین وچروک‌‌های  پوست است.

سخن پایانی

همانطور که اشاره شد بر هزینه هایفوتراپی صورت عوامل مختلفی مانند کلینیک انتخابی، دستگاه‌‌های  مورد استفاده، شرایط پوست و بدن بیمار، تخصص پزشک، ناحیه تخت درمان و تعداد جلسات درمانی اشاره نمود. برای دریافت بهترین نتایج هایفوتراپی باید به یک کلینیک معتبر مراجعه نمود. یکی از بهترین مراکز زیبایی کشور مطب دکتر رفیعی است که‌‌ می‌توانید برای دریافت مشاوره و قیمت هایفوتراپی صورت و بدن و رزرو نوبت به وب سایت آن مراجعه کنید.

برای دریافت نوبت از آقای دکتر مسعود سمیعی با شماره‌ی 02126247569 تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده‌ی نمونه کارها و مطالب آموزشی زیبایی، صفحه‌ی اینستاگرام دکتر سمیعی را دنبال کنید.