پروفایلو

پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو روشی است که به پوست طراوت، نشاط و درخشندگی می‌بخشد. از 30 سالگی به بعد، پوست به تدریج مواد گرانبهایی که موجب استحکام و جوانی می‌شوند را از دست می‌دهد. کلاژن، الاستین و اسید هیالورونیک (HA) با افزایش سن کاهش می‌یابد و فقدان آنها باعث بروز چین و چروک و افتادگی در پوست می‌شود.

تاثیر پروفایلو بر پوست

این ژل با تحریک تولید کلاژن و الاستین، باعث ترشح آهسته اسید هیالورونیک می‌شود و خطوط ریز و چین و چروک را بهبود می‌بخشد. همچنین پس از تزریق رطوبت پوست افزایش پیدا می‌کند؛ که این خود یکی از دلایل بهبود پوست است.

مزوژل پروفایلو و جالپرو
مزوژل پروفایلو و جالپرو

آیا ژل پروفایلو افزایش حجم می‌دهد؟

با شنیدن نام ژل پروفایلو ممکن است این مطلب به ذهن خطور کند که این ژل نیز مانند فیلرها، برای افزایش حجم در نقاط مختلف صورت به کار برده می‌شود؛ در صورتی که چنین نیست. با وجود اینکه پس از تزریق به دلیل افزایش کلاژن سازی، ممکن است پوست سفت تر و پرتر به نظر آید؛ ولی در واقع باید بگوییم پروفایلو برای جوانسازی پوست کاربرد دارد و جهت افزایش حجم می‌توان از انواع فیلرها (پرکننده‌ها) مانند ژوویدرم استفاده نمود.
این درمان برای بیمارانی است که علائم قابل مشاهده پیری پوست دارند.

دفعات تزریق پروفایلو

برای موثر بودن پروفایلو شما باید یک دوره درمانی سه جلسه‌ای داشته باشید. اگر زیر 45 سال هستید و قابلیت ارتجاعی پوست خوبی دارید، احتمالاً دو نوبت تزریق نیز می‌تواند برایتان کافی باشد. و پس از آن هر 6 ماه یکبار تکرار تزریق کفایت می‌کند.

مزوژل پروفایلو
مزوژل پروفایلو

پروفایلو از چه ترکیبی ساخته می‌شود؟

اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پروفایلو، اسید هیالورونیک (HA) است که با غلظت 64 میلی گرم در یک سرنگ تولید شده است. با افزایش سن، پوست ما کلاژن و الاستین کمتری تولید می‌کند. کلاژن و الاستین عناصر سازنده پوست سالم و دارای استحکام مناسب هستند. اسید هیالورونیک ماده ای طبیعی و ژل مانند است که به طور طبیعی در پوست ما وجود دارد ولی با افزایش سن میزان آن روز به روز کاهش می‌یابد.

پروفایلو چقدر موثر است؟

تزریق پروفایلو یک روش سریع است که فقط به پنج تزریق در هر طرف صورت نیاز دارد. و از ابتدا تا انتها، انجام آن کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. یکی از ویژگی‌های مهم این است که روشی ماندگار و ایمن می‌باشد و هر ساله به حداقل نگهداری نیاز دارد. پس از اولین جلسه درمانی، به فاصله یک ماه جلسه دوم انجام می‌شود؛ ولی شما همچنان شاهد بهبود نتایج در هفته‌های 8 تا 12 خواهید بود.

از آنجا که پس از تزریق، در پوست تولید کلاژن اتفاق می‌افتد، پوست به صورت خود به خود از درون تغییر شکل می دهد و از تولید مجدد کلاژن بهره مند می شود. در اصل، این ژل عارضه پیری پوست را به صورت اصولی درمان می‌کند و آن را از ریشه برطرف می‌نماید، در حالی که اغلب روشهای درمانی جوانسازی به عنوان راه حلی موقتی برای پنهان کردن علائم پیری هستند.

معجزه پروفایلو
معجزه پروفـایلو

مزایای تزریق پروفایلو

  • ایجاد نتایجی طبیعی
  • صرف زمانی کوتاه، کمتر از 30 دقیقه برای تزریق
  • بدون نیاز به استراحت و طی دوران نقاهت
  • بازگشت به کار و زندگی روزمره بلافاصله پس از تزریق
  • ماندگاری نسبتاً خوب
  • هزینه کم نسبت به روشهای جراحی جوانسازی پوست

نمایش کلیه خدمات مطب

برای دریافت نوبت از آقای دکتر مسعود سمیعی با شماره‌ی 02126247569 تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده‌ی نمونه کارها و مطالب آموزشی زیبایی، صفحه‌ی اینستاگرام دکتر سمیعی را دنبال کنید.