رفع غبغب

روش های رفع غبغب

وقتی صحبت از پیری می شود ناحیه غبغب و گردن اولین مناطقی هستند که نشانه های افزایش سن را نمایان می سازند. در بعضی موارد چربی های صورت بیشتر زیر گلو تجمع می یابند. تجمع چربی های اضافه و ایجاد غبغب باعث تغییر فرم چهره می شود که در نتیجه فرد به فکر راه حل مناسب برای رفع آن می گردد. روش خاصی برای از بین بردن غبغب وجود ندارد بلکه جراحان ترکیبی از روش های مختلف را برای درمان آن به کار می برند.

رفع غبغب
رفع غبغب

تزریق ماده ی دئوکسی کولیک اسید

یکی از روش های سریع و آسان برای رفع آن تزریق متعدد در چانه و گردن برای از بین بردن بافت چربی است. ماده ای که به زیر چانه توسط پزشک تزریق می شود باعث حل شدن سلول های چربی و شکستن بافت چربی شده و از بین بردن غبغب را به همراه دارد.

زمانی که بافت سلول های چربی برای از بین بردن آن با تزریق تخریب و شکسته می شوند رفع آن را به دنبال دارند.

وقتی سلول های چربی تخریب می شوند دیگر نمیتوانند به طور مجدد چربی را در خود نگه دارند. با این تزریق ماده ی دئوکسی کولیک اسید به طور طبیعی در کیسه صفرا تولید شده و جذب چربی ها را در پی دارد. این روش با تزریق حلال های چربی به فرم دهی گردن، رفع غبغب و از بین بردن غبغب کمک می نماید.

لیفت غبغب

لیفت گردن برای رفع آن که پلاتیسما پلاستی نیز نامیده می شود یک روش مطمئن برای افرادی است با که پوست زیر گردن آنها زیاد شده و افتادگی نیز دارد.

از بین بردن آن با این روش کشیدگی پوست اضافه را نیز به همراه دارد. خط فک در روش لیفت گردن برای رفع آن با از بین بردن غبغب نیز تغییرات مثبت کرده و فرم جدید به خود می گیرد. در این روش دوران نقاهت برای زیباجوی وجود ندارد و فقط نیاز است تا چند روز به تشخیص پزشک از گردنبند طبی استفاده نماید.

همچنین لیفت با نخ کاگ توسط دکتر سمیعی همراه با نخ های مونو بسیار موثر می باشد.

غبغب
غبغب

کربوکسی تراپی غبغب

کربوکسی تراپی یک نوع مزوتراپی است که در آن بجای تزریق مایعات مزوتراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می شود. این دمیده شدن می تواند شبیر مزوتراپی در لایه مزودرم و یا اینکه عمیق تر و در لایه زیر پوستی انجام شود. درمان سریع، راحت، موثر و سرپایی می باشد.

گازCO2 با مکانیسم افزایش جریان خون موضعی موجب بهبود قابلیت ارتجاعی پوست، کاهش سلولیت ، کاهش چربی موضعی و تحریک تولید کلاژن می شود. کربوکسی تراپی جایگزین خوبی بجای لیپوساکشن برای افرادی که کاندید مناسبی برای جراحی و بیهوشی نیستند می باشد.

مزوتراپی غبغب

در روش مزوتراپی چندین تزریق صورت می گیرد تا چربی اضافی آن ناحیه به ذرات کوچک تر شکسته شود. به فرآیند شکستن چربی بدن لیپولیز گفته می ما  شود. این روش کاهش چربی موضعی با تزریق محلول به پوست با بسیاری از روش های شناخته شده ادغام شده است. در طول درمان، محلول مستقیما به لایه های چربی و بافت همبند تزریق می شود.

تزریق نسبتا بدون درد است، با این حال بعضی از بیماران ترجیح می دهند از کرم بی حس کننده استفاده کنند. داروی تزریق شده یک واکنش شیمیایی یا فیزیولوژی در بدن ایجاد می کند تا دیواره سلول چربی را سفت کند و نواحی چربی موضعی را بشکند. مزایای هر بار تزریق را در هر سه هفته می توان مشاهده کرد

روش های خانگی رفع غبغب

برای از بین بردن آن روشهای خانگی نیز وجود دارد. تمرینهای ورزشی و ماساژ با مواد سنتی و گیاهی را می توان از روش های خانگی نام برد.

برای دریافت نوبت از آقای دکتر مسعود سمیعی با شماره‌ی 02126247569 تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده‌ی نمونه کارها و مطالب آموزشی زیبایی، صفحه‌ی اینستاگرام دکتر سمیعی را دنبال کنید.