جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت چقدر است

جلسات اندولیفت

یکی از جدیدترین روش‌هایی که برای تحریک بافت‌‌های عمیق پوست با لیزر مورد استفاده قرار‌‌ می‌گیرد اندولیفت است. این روش با تحریک بافت‌ها موجب کلاژن سازی پوست شده و افتادگی پوست را تا حد قابل توجهی کاهش‌‌ می‌دهد. در اندولیفت از فیبرنوری خیلی نازکی استفاده‌‌ می‌کنند و آن را به لایه‌‌های زیرین پوست منتقل‌‌ می‌نمایند و انرژی لیزر مادون قرمز را به آن لایه‌ها‌‌ می‌تاباند.

اندولیفت روشی غیرتهاجمی در پزشکی زیبایی است و به صورت سرپایی انجام‌‌ می‌شود. ازاین‌رو نیاز به بیهوشی و بستری شدن ندارد. اندولیفت هیچگونه آثار زخم و اسکاری بر روی پوست بر جای نخواهد گذاشت.اگر‌‌ می‌خواهید با این روش درمانی زیبای و تعداد جلسات اندولیفت بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اندولیفت در چه مواردی مورد استفاده قرار‌‌ می‌گیرد؟

متخصصان پوست از لیزر اندولیفت صورت برای از بین بردن مشکلات مختلفی استفاده‌‌ می‌کنند که از جمله آن‌ها‌‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تحریک تولید کلاژن
  • بازسازی لایه‌‌های عمیق و سطحی پوست
  • کاهش خطوط چین و چروک
  • سفت کردن پوست، لیفت غبغب، درمان افتادگی پوست
  • کاهش چربی بیش از حد پوست
جلسات اندولیفت صورت
اندولیفت صورت

مدت زمان هر جلسه اندولیت چقدر است؟

مدت زمان جلسه اندولیفت صورت در تمامی افراد یکسان نیست و با توجه به وسعت ناحیه درمان، تعداد نواحی درمان و مشکلات پوستی تعیین‌‌ می‌شود. علاوه بر این مدت زمان اندولیفت صورت و بدن متفاوت است. اما به طور کلی برای اندولیفت هر قسمت از صورت تنها 5 دقیقه زمان نیاز است و اندولیفت کل صورت حداکثر به 30 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت.

جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت

یکی از سوالات پر تکرار مراجعه کنندگان به کلینیک‌‌های زیبایی این است که اندولیفت صورت چند جلسه است؟

هدف اصلی بیمار از لیزر درمانی با اندولیفت و همچنین مقدار و عمق چین و چروک‌‌های پوست تعیین‌‌ می‌کند که به چند جلسه درمانی نیاز دارد. البته در همان جلسه نخست نیز فرد‌‌ می‌تواند شاهد نتایج فوق‌العاده اندولیفت باشد.

لازم است که اشاره کنیم تک جلسه بودن این روش درمانی جوانسازی پوست یک مزیت مهم برای آن محسوب‌‌ می‌شود. زیرا فرد تنها با پرداخت یکبار هزینه‌‌ می‌تواند به میزان قابل توجهی بهبود پوست خود را مشاهده نماید. اندولیفت روشی کاملا غیر تهاجمی است و زمان ریکاوری خاصی ندارد. ازاین‌رو فرد‌‌ می‌تواند پس از 2 روز مجددا فعالیت‌‌های روزانه خود را انجام دهد.

جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت

اندولیفت
اندولیفت

چه زمانی نتیجه اندولیفت قابل مشاهده خواهد بود؟

نتایج اندولیفت صورت ضمن اینکه خیلی سریع قابل مشاهده است، بلکه طولانی مدت بوده و تا چند ماه بعد از لیزر نیز فرآیند بهبود و نقاهت پوست ادامه دارد. زیرا در این مدت همچنان کلاژن اضافی در لایه‌‌های عمیق پوست وجود دارد. در واقع‌‌ می‌توان گفت بهترین زمان برای مشاهده نتایج کامل اندولیفت 6 ماه پس از درمان است. بیمار بلافاصله پس از تزریق فقط 20 درصد از نتایج اندولیفت را مشاهده‌‌ می‌کند.

زیرا پروسه تشکیل کلاژن جدید و ترمیم بافت قدیمی در لایه‌‌های عمیق پوست به زمان بیشتری نیاز دارد. اما به طور کلی زمان مشاهده نتایج اندولیفت در افراد مختلف متفاوت است و میزان موفقیت این روش به سن، جنسیت، وضعیت سلامتی فرد و ناحیه تحت درمان بستگی دارد.

جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت جلسات اندولیفت

آیا‌‌ می‌توان لیزر اندولیفت را مجددا تکرار کرد؟

گاهی اوقات ممکن است که فرد پس از مشاهده نتایج اندولیفت به نتایج دلخواه خود دست نیافته باشد. در چنین شرایطی پس از 12 ماه برای دومین بار‌‌ می‌تواند درمان با لیزر اندولیفت را تکرار کند. اندولیفت صورت نیز همانند هر روش پزشکی زیبایی دیگری، پاسخ و مدت زمان اثر آن در بیماران مختلف متفاوت است.

خدمات دکتر سمیعی

 3 نکته مهم از مراقبت های بعد از اندولیفت صورت که باید حتما بدانید

در برخی از موارد پزشک و جراح زیبایی از روش لیزردرمانی با دستگاه اندولیفت به صورت ترکیبی همزمان با سایر روش‌ها استفاده‌‌ می‌کند تا بتواند بهترین و موثرترین روش‌ها را برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورند. به عنوان مثال درمان همزمان هایفو و اندولیفت درمانی یکی از موثرترین درمان‌ها برای  رفع مشکلات، چین وچروک و افتادگی پوست باشد.

لیزر اندولیفت چه کاربردهایی دارد؟

در جلسه اندولیفت صورت پزشک برای اهداف زیبایی گوناگونی از این لیزر استفاده‌‌ می‌کند و این روش درمانی کاربردهای بسیاری دارد. از جمله کاربردهای آن‌‌ می‌توان به درمان افتادگی پوست چانه، زیر چشم، خط فک، گونه و اطراف دهان بیماران اشاره کرد. در واقع اندولیفت‌‌ می‌تواند یکی از بهترین و موثرترین روش‌‌های برای رفع افتادگی پوست صورت در زنان و مردان باشد.

لازم است که اشاره کنیم از این روش بیشتر برای رفع مشکلات پوستی صورت و گردن استفاده‌‌ می‌کنند. اما با توجه به قابلیت چربی سوزی موضعی که دارد گاهی اوقات پزشکان از آن برای نواحی دیگر بدن مانند پوست داخل ران، اطراف ناف، زانو، بازو، مچ پا و باسن استفاده‌‌ می‌کنند.

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای اندولیفت صورت هستند؟

نتایج حاصل از اندولیفت در افرادی که کشسانی پوست آن‌ها به مقدار قابل توجهی از بین رفته است و یا دارای بافت چربی اضافه هستند‌‌ می‌تواند بسیار موثر باشد. تمامی افراد با هر سن، نوع پوست و جنسیتی‌‌ می‌توانند از این روش جهت رفع مشکلات و نیازهای خود استفاده کنند.

البته لازم است که اشاره کنیم بانوان باردار و شیرده، افراد دارای بیماری‌‌های خاص خود ایمنی و افرادی که در ناحیه تحت درمان دارای عفونت فعال هستند نمی توانند کاندید مناسبی برای اندولیت صورت و بدن باشند.

اندولیفت چیست
اندولیفت چیست

ماندگاری نتایج اندولیفت چقدر است؟

تعداد جلسات اندولیفت و مدت زمان ماندگاری آن یکی از دغدغه‌‌های افرادی است که‌‌ می‌خواهند برای این روش پزشکی زیبایی اقدام کنند. اندولیفت از روش‌‌های درمانی بسیار کم تهاجمی است که تاثیر فوری و بسزایی در جوانسازی و سفت کنندگی پوست دارد. پس از درمان طی یک دوره چند هفته ای بدن کلاژن سازی در لایه‌‌های عمیق پوست را آغاز‌‌ می‌کند. این پروسه 6 الی 12 ماه طول‌‌ می‌کشد و پس از آن ظاهر پوست کاملا بهبود‌‌ می‌یابد. از این رو‌‌ می‌توان گفت این روش دارای ماندگاری طولانی مدت است.

افراد‌‌ می‌توانند اندولیفت را چندین بار تکرار کنند تا به سلامت پوست و نتایج دلخواه خود دست یابند. البته انجام مجدد اندولیفت ضرورتی ندارد و عمدتا تک جلسه ای است. اما در برخی از مواقع سن، جنسیت، سلامت پوست و … موجب‌‌ می‌شوند که بیمار نتواند در همان جلسه اول به نتایج مورد انتظارش دست یابد. در چنین مواردی بدون آنکه نیاز به وقفه زیاد بین جلسات باشد‌‌ می‌توان مجددا درمان را آغاز نمود.

سخن پایانی

اندولیفت صورت یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها برای رفع افتادگی پوست و جوانسازی آن است. تک جلسه ای بودن پروسه درمان و سرپایی بودن آن وهمچنین نتایج چشمگیر و ماندگاری که دارد موجب شده این روش طرفداران بسیاری داشته باشد. امروزه کلینیک‌‌های زیبایی متعددی خدمات اندولیفت را ارائه‌‌ می‌دهند. اما در این میان یکی از مجهزترین و معتبرترین مراکز جهت انجام اندولیفت مطب دکتر سمیعی است. برای دریافت مشاوره و رزرو نوبت لیزر اندولیفت صورت کافی است به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کنید.

برای دریافت نوبت از آقای دکتر مسعود سمیعی با شماره‌ی 02126247569 تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده‌ی نمونه کارها و مطالب آموزشی زیبایی، صفحه‌ی اینستاگرام دکتر سمیعی را دنبال کنید.