درماتوکس

بوتاکس درماتوکس

بوتاکس درماتوکس درواقع نوعی پروتئین غنی شده می باشد که به طور طبیعی تولید شده است. این ماده توسط نوعی باکتری می باشد که به نام کلوستریدیوم بوتولونیوم (Clostridium Botulinum) (کلوستریدیوم بوتولینوم گونه‌ای  باکتری از جنس کلوستریدیوم می باشد.این باکتری میله‌ای شکل و گرم مثبت است و در وضعیت اکسیژن کم راحتتر و بهتر رشد می‌کند.

برای اطمینان و اطلاعات توصیه می شود که حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا بهترین و مطلوب ترین نتیجه برای فراهم شود.

Dermatox
Dermatox

بوتاکس چیست؟

 بوتاکس در واقع یک نوع روش غیر جراحی می باشد برای جوان سازی پوست می باشد که اغلب افراد از نتایج خوب آن رضایت کامل دارند . هنوز هم تعداد زیادی از افرادی خواستار و قصد از بین بردن چین و چروک صورت خود هستند و خواستار از بین بردن خط روی پیشانی خود و حتی چین و چروک های صورت خود می باشند.

درماتوکس شامل تزریق مقادیر بسیارکم از سم بوتولینوم می باشد که بعد از رقیق شدن به لایه‌های سطحی پوست و تولید کلاژن جدید می باشد و به دلیل غلظت رقیق شده، درماتوکس هم مانند بوتاکس  به شل شدن عضلات منجر نخواهد شد. لازم به ذکر می باشد که درمان مورد نیاز و احتیاج برای نتایج مطلوب به شدت مشکلات و حتی عوارض پوستی به تحت اساسی درمان بستگی خواهد داشت و دکتر تشخیص به تعداد جلسات فرد می دهد.

یکی از مهمترین روش های تشخیص تقلبی و اورجینال و اصلی بودن، قیمت آن می تواند باشد،که باید در نظر داشته باشد که در اختیار مصرف کنندگان و افراد دهند تا در واقع یقین پیدا کنند که هر وقت به فردی یا مراجعه کننده ایی، قیمت پایینی به آنها ارائه دادند آن بوتاکس می تواند تقلبی باشد، این موضوع بسیار مهم و جدی می باشد و باید در مورد آن تحقیق لازم انجام شود.

تفاوت درماتوکس

مهمترین تفاوت نگران کننده بوتاکس درماتوکس که اصل و تقلبی (چینی) و غیر اصلی می تواند باشد عوارض احتمالی در فرد و افراد ایجاد کند علت خطرناک بودن جنس تقلبی (چینى)، وجود مواد ناخالصى بکار رفته می باشد و از آنجا که فرآیند تولید کردن آن و خالص سازى بوتاکس با هزینه بالا باشد و زمان بیشتری برای تولید بکار رود از همین جهت باعث گرانى مى‌شود، براى تولیدانبوه بوتاکس درماتوکس ارزان، این مرحله که خیلی مهم و حیاتی می باشد ، از چشم خیلی ها به دور می ماند.

برای اینکه فرد یه اطمینان کامل برسد کافی است از استاندارد و او اورجینال بودن از پزشکان و متخصصان هنگام خرید بخواهند که از نمایندگی گواهی FDA یا استاندارد اروپا را درخواست کرده و اعتبار تأیید شده را به فرد نشان دهد. این درخواست حق قانونی فرد می باشد و طبق قانون، هر پزشکی باید به درخواست فرد احترام کامل بگذارد دارد و این حق طبیعی فرد است که از نوع و جلد و تاریخ مصرف بوتاکس درماتوکس اطلاعات کافی پیدا کند
لازم به ذکر می باشد که درماتوکس نسبت به سرمای هوا بسیار حساس می‌باشند، پس از متخصص و پزشک پوست و زیبایی بخواهید تا ویال(شیشه مخصوص) را در مقابل خود شما باز کند.

تزریق بوتاکس
تزریق بوتاکس

یکی از مهمترین و مورد استفاده ترین انواع معتبر در جهان در مور د بوتاکس و یا درماتوکس می باشد که بسیار در کشور ایران مورد استفاده قرار می گیرد. این محلول برای جوانتر کردن صورت و رفع چین و چروک های صورت به کار می رود .

پزشک و متخصص برای تزریق درماتوکس به درون یک مجموعه از عضله های خاص صورت از سوزن یا گیج بسیار نازک استفاده خواهد کرد را تا به نتایج دلخوا برسد ولی ممکن است فرد در هنگام تزریق درد بسیار خفیف و کوچکی را احساس کند که قابل تحمل است. در صورتیکه فرد نسبت به درد حساس می باشد باید حتما پزشک و متخصص برای کم کردن درد از داروهای مسکن و ضد درد استفاده کند.

نحوه تزریق درماتوکس

تزریق درماتوکس فقط چند دقیقه طول می‌کشد ،فرد نیازی به استراحت در منزل نخواهد داشت. ولی با این حال پزشک و متخصص پوست و زیبایی از فرد درخواست میکند که حداقل تا دو ساعت پس از پایان و اتمام تزریق هیچگونه فعالیت ورزشی چه سبک و سنگین نداشته باشد.

یکی از جدیدترین محصولات یوتاکس در علم پزشکی می باشد که به از بین بردن :

  • چین و چروکها.
  • منافذ پوستی.
  • جای زخم.
  • جای چال(کندن جوش ها) جوش و غیره استفاده می‌شود.

تزریق درماتوکس فقط چند دقیقه طول می‌کشد ،فرد نیازی به استراحت در منزل نخواهد داشت. ولی با این حال پزشک و متخصص پوست و زیبایی از فرد درخواست میکند که حداقل تا دو ساعت پس از پایان و اتمام تزریق هیچگونه فعالیت ورزشی چه سبک و سنگین نداشته باشد. تزریق آن مثل سایر انواع بوتاکس که در بازاز می باشد با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز و نازک به ناحیه مورد نظر فرد و یا شخص مراجعه کننده انجام می‌شود.

زمان این تزریق تقریبا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد ولی تاثیر و تاثیرات آن یک تا دو هفته بعد از تزریق به‌صورت کامل روی پوست ظاهر خواهد شد ولی به یاد داشته باشیم ماندگاری آن منوط به عوامل و شرایط مختلفی از جمله به محل تزریق، زمان تزریق و همینطور به میزان و مقدار چین و چروک‌ه پوستی و مهمترین آن به سن فرد مراجعه کننده می باشد که از سه ماه تا نه ماه متفاوت و قابل تغییر می باشد.

برای دریافت نوبت از آقای دکتر مسعود سمیعی با شماره‌ی 02126247569 تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده‌ی نمونه کارها و مطالب آموزشی زیبایی، صفحه‌ی اینستاگرام دکتر سمیعی را دنبال کنید.